۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85573489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالیت ۱۴ موکب اتباع خارجی در مرز شلمچه

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85573489
فعالیت ۱۴ موکب اتباع خارجی در مرز شلمچه

آبادان - ایرنا - مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: ۱۴موکب از سوی افغان‌های مقیم ایران در مرز شلمچه مشغول خدمات دهی به زائران هستند.

مجید سالار مدملی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: افغان‌های مقیم ایران بخصوص از استانهای قم و تهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه حضور دارند و به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: مرز بین‌المللی شلمچه مانند سال گذشته علاوه بر میزبانی از زائران ایرانی، پذیرای زائران اتباع خارجی مقیم است و اتباع خارجی برای تشرف به عتبات عالیات به مرز شلمچه مراجعه می‌کنند.

سالار مدملی گفت: با هماهنگی انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ موکب از میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه برپا شده است.

مسئول کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: امکانات و شرایط برای پذیرایی از زائران در مرز شلمچه آماده و مشکلی در این خصوص نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha