۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85573578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشت هزار نفر از اردستان در راهپیمایی جاماندگان اربعین شرکت می‌کنند

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان گفت: هشت هزار نفر از شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در این شهرستان امسال در راهپیمایی جاماندگان اربعین شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدهادی احمدی‌طبا روز سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین اردستان افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهرستان پارسال حضور هفت هزار نفر بود.

فرماندار اردستان اضافه کرد: در این راهپیمایی مردم مومن و عاشقان اباعبدالله (ع) از شهرهای اردستان و روستاهای همجوار از جمله چرمهین، تلک‌آباد، امیران و کچورستاق شرکت می‌کنند و ارادت خود را به خاندان رسالت و امامت نشان خواهند داد.

احمدی‌طبا، گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین در اردستان از ساعت ۹ و نیم صبح از امامزاده موسی(ع) آغاز می‌شود و تا امامزاده اسماعیل(ع) ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی و امدادی و موکب‌ها در مسیر راهپیمایی اربعین در اردستان که حدود پنج کیلومتر است، به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

احمدی طبا تصریح کرد: ۴۰ موکب مردمی امسال از ساعت اولیه بامداد تا پایان مراسم به راهپیمایان اربعین در اردستان خدمات ارایه می‌کنند درحالیکه تعداد آنها پارسال ۲۲ موکب بود.

فرماندار اردستان با اشاره به برگزاری آیین تعزیه‌خوانی واقعه اسرای کربلا در پایان راهپیمایی اربعین در اردستان، خاطرنشان کرد: تردد کامیون‌های حامل سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی زواره تا ساعت ۱۱ صبح ممنوع است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر زواره نیز از ساعت پنج صبح از امامزاده یحیی (ع) آغاز می‌شود و تا محل شهدای نینوا ادامه خواهد داشت.

فرماندار اردستان بیان کرد: این راهپیمایی در شهر مهاباد از ساعت ۶ صبح از میدان شهید غلامی تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

شهر زواره با بیش از ۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری شمال شرقی و مهاباد با حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۲۲ کیلومتری شمال غربی اردستان واقع است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha