۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85573707
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۲ موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در لرستان پلمب شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85573707
۲ موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در لرستان پلمب شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۲ موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در این استان پلمب و تعطیل شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی لرستان علیرضا لطفی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این موسسه ها توسط افراد فاقد صلاحیت و تخصص در امر دندانپزشکی اداره می شدند که توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دادستان، بازرسان معاونت درمان و نیروی انتظامی شناسایی و پلمب شدند.

وصول جریمه از قاچاقچی نفت گاز

وی اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی الیگودرز هنگام بازرسی از خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان، یک هزار و ۱۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۲۷۸ میلیون و ۱۶۸ هزار ریال را از یک دستگاه کامیون کشف و گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی الیگودرز با بررسی مدارک موجود و به دلیل ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی راننده پیرامون حمل سوخت یارانه ای، تخلف قاچاق را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۵۵۶ میلیون و ۳۳۶ هزار ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد و جریمه وصول شد.

لطفی گفت: شعبه همچنین متخلف را به پرداخت ۸۳۴ میلیون و ۵۰۴ هزار ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جزای نقدی قاچاقچی بادام در بروجرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی بروجرد یک دستگاه خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

لطفی بیان کرد: این پرونده شامل قاچاق بادام هندی و درختی به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بود که در شعبه اول بدوی و ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالاهای کشف شده بود، یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha