۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85573765
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲۹ پروژه شهرستان لنگرود آماده بهره‌برداری شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85573765
۱۲۹ پروژه شهرستان لنگرود آماده بهره‌برداری شد

رشت - ایرنا - فرماندار لنگرود از بهره‌برداری از تکمیل ۱۲۹ پروژه با هزینه بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر دادو گفت : این پروژه‌ها در هفته دولت بهره‌برداری می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جلالی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال پروژه‌های متعددی از جمله طرح های مدیریت شهری، زیرساختی و توسعه‌ای توسط ۱۹ دستگاه اجرایی در قالب ۱۲۹ پروژه به اتمام رسیده است که با بهره‌برداری از آنها برای ۷۶۹ نفر اشتغال موقت و ۱۶ نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.
وی افتتاح مدرسه آیت الله شهید رئیسی با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال، نصب کابل‌های خود نگهدار در قالب ۲۴ پروژه را از جمله طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان لنگرود عنوان کرد.
وی اظهار کرد:بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال نیز پروژه‌های مربوط به شهرداری است که طی این هفته بهره برداری می شود.
فرماندار لنگرود به عملکرد سه ساله دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: طی سه سال اخیر پروژه عمرانی، زیرساختی و خدمات رسان متعددی به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده است.
به گفته وی؛ پروژه های آموزش و پرورش به ارزش ۸۴۰ میلیارد ریال، پروژه های حوزه بهداشت و درمان با اعتبار شش هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال، در حوزه آب زراعی و کشاورزی هم پروژ هایی هایی با اعتبار چهار هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال و پروژه های ورزشی با ۲۷۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این سه سال در لنگرود است.
وی ادامه داد: از جمله اقدامات و طرح های در دست انجام هم اجرا و تکمیل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان لنگرود است که امید است به ثمر برسانیم.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه سال گذشته احداث ۲ آب‌بندان در این شهرستان طراحی شده بود، گفت: با توجه به بررسی ها و اینکه این آب بندانها مشکل آب شهرستان را رفع نمی کند از از آب منطقه ای خواسته شد که پروژه این آب بندان ها را به سد لاستیکی تبدیل و اجرا کند.
فرماندار لنگرود در ادامه با اشاره به اجرای مرحله نخست بندر گردشگری چمخاله گفت: فاز نخست این پروژه با هزینه بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه لنگرود می‌تواند مرکز ثقل گردشگری باشد، ادامه داد : برای مرحله دوم که شامل احداث اسکله ها برای قایق ها و شناورهای تفریحی، مجتمع های اقامتی، هتل، رستوران، فود کورت(خوراک‌سرا)، فضای سبز، پارک، استخر و مکانهایی برای ورزشهایی آبی است، سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده و کار در دست پیگیری است.
شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق گیلان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha