۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85573834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پذیرش ۴۰ هزار خودرو در پارکینگ شلمچه

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85573834
پذیرش ۴۰ هزار خودرو در پارکینگ شلمچه

آبادان - ایرنا - مدیر پارکینگ شلمچه تعداد خودروهای پذیرش شده در این پارکینگ را ۴۰ هزار دستگاه خودرو سواری اعلام کرد و گفت: پارکینگ شلمچه همچنان ظرفیت خالی برای پارک خودرو زائران اربعین دارد.

حمید نوری ممبینی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شلمچه اظهار کرد: پارکینگ ۱۲۰ هکتاری شلمچه امکان پذیرش روزانه ۱۰ هزار ستگاه خودرو را دارد و این تعداد در روزهای آخر اربعین حسینی رو به افزایش است.

وی به ثبت ورود و خروج مکانیزه خودرو به این پارکینگ اشاره کرد و گفت: هر خورو در بدو ورود به پارکینگ به صورت مکانیزه با دستگاه پلاک خوان و چهره خوان (از فاصله ۱۰ متری) در سامانه ثبت می شود و سپس برای راننده آن قبض صادر می‌شود.

نوری ممبینی گفت: ۵۰ نفر مسئولیت نگهبانی از پارکینگ خودروها در گذرگاه مرزی شلمچه را بر عهده دارند ضمن اینکه علاوه بر نصب ۵۰ دوربین‌های مدار بسته، گشت موتوری و پیاده نیروهای حفاظتی شبانه روز در پارکینگ انجام می‌شود.

وی افزود:هم اکنون هشت هزار خودرو در پارکینگ شلمچه پارک هستند و برای سهولت در خروج خودروهای شخصی مسیرهای اصلی و ورودی پارکینگ آسفالت و علامت گذاری شده است.

مدیر پارکینگ شلمچه اظهار کرد: خودورهای امداد خودرود نیز در پارکینگ خودرویی مستقر هستند و در صورت نیاز زائران می توانند از کمک آنها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha