۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85573904
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ملوانان مترصد متوقف کردن استقلال در قزوین  

۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۸
کد خبر: 85573904
ملوانان مترصد متوقف کردن استقلال در قزوین  

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور باید در یک بازی خارج از خانه در قزوین مقابل تیم استقلال تهران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، این دیدار غروب جمعه به میزبانی تیم فوتبال استقلال انجام می‌شود اما به دلیل بازسازی و مرمت ورزشگاه آزادی، این بازی قرار بود در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار شود که مسئولان این ورزشگاه نیز از انجام این بازی ممانعت کردند تا استقلالی‌ها مجبور شوند در قزوین از ملوانان میزبانی کنند.

با توجه به این وضعیت هر ۲ تیم ملوان و استقلال شرایط مساوی در این بازی دارند زیرا در یک بازی خارج از خانه به مصاف هم خواهند رفت و این بهترین فرصت برای تیم ملوان است تا بتواند از این دیدار مهم و سخت امتیاز کسب کرده و استقلال را در قزوین متوقف کند.

ملوانان در رقابت‌های فصل جاری چند بازیکن زبده همچون امید نورافکن و رضا میرزایی را دراختیار گرفته اند و با حفظ چند مهره موثر و تکنیکی خود شرایط مناسبی دارند و در نخستین دیدار خود نیز دربندرانزلی موفق شدند تیم گل‌گهر سیرجان را شکست دهند.

تیم فوتبال ملوان با برتری برابر گل‌گهر لیگ را با پیروزی آغاز کرد

سرمربی ملوان: مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم

با این وجود تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مترصد کسب حداقل امتیاز و یا حتی شکست تیم فوتبال استقلال تهران در قزوین است تا در همین هفته‌های ابتدایی لیگ یکی از مدعیان باشد و در جرگه صدرنشینان قرار گیرد.

تنها نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ برتر امیدوار است که امسال با هدایت مازیار زارع، روند خوب فصل گذشته خود را ادامه دهد و حتی بتواند جایگاهی مناسب‌تر از فصل گذشته در لیگ برتر کسب کند.

با توجه به این وضعیت باید گفت که هر ۲ تیم ملوان و استقلال شرایط مساوی در این بازی دارند زیرا هر ۲ تیم در یک بازی خارج از خانه به مصاف هم خواهند رفت و این بهترین فرصت برای تیم ملوان است تا بتواند از این دیدار مهم و سخت، امتیاز کسب کرده و استقلال را در قزوین متوقف کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر بهترین مقام و بهترین نتیجه را در ادوار مختلف لیگ برتر کسب کرده بود.

با این وجود طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امیدوارند که این تیم امسال با هدایت مازیار زارع همچنان روند صعودی فصل گذشته خود را در لیگ برتر ادامه دهد و در نهایت نیز جایگاه مناسبی کسب کند از اینرو هواداران توقع دارند که ملوان در قزوین از استقلال امتیاز کسب کند.

این نماینده فوتبال گیلان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و امید نورافکن بازیکن ملی پوش و جدید این تیم نیز تنها گل ملوان را از روی نقطه پنالتی در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند.

اما در آن سوی میدان تیم فوتبال استقلال تهران نیز با توجه به خرید چند بازیکن موثر تلاش دارد تا از همین ابتدای لیگ خود را به عنوان جدی‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی معرفی کند و به همین دلیل این تیم نیاز به کسب سه امتیاز بازی و پیروزی مقابل ملوان دارد.

گرچه این بازی در قزوین برگزار می‌شود اما تیم فوتبال استقلال تهران در این دیدار میزبان است و به همین دلیل آبی پوشان پایتخت از این بازی به اصطلاح خانگی خود فقط پیروزی می خواهند تا همچنان در صدر جدول قرار داشته باشند.

ملوانان مترصد متوقف کردن استقلال در قزوین  

این در حالی است که تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نخست این مسابقات در قزوین در یک بازی خارج از خانه برابر شمس آذر به برتری رسید تا این تیم نیز همانند ملوان لیگ را با پیروزی آغاز کند.

البته بازی استقلال و شمس آذر قزوین با وجود کمک داور ویدئویی(VAR) برگزار شد که این سیستم در پیروزی استقلال نقش داشت زیرا گل دوم و پیروزی بخش این تیم به اشتباه توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما با بازبینی این صحنه توسط VAR، این گل مورد قبول قرار گرفت.

با توجه به این امر بازی تیمهای فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی نیز با وجود کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد که این امر می تواند اطمینان خاطری را برای بازیکنان و همچنین کادرفنی ۲ تیم ایجاد کند که در صورت اشتباه گروه داوری، کمک داور ویدئویی به کمک آنان خواهد آمد.

با توجه به این امر بازی تیمهای فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی نیز با وجود کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد که این امر می تواند اطمینان خاطری را برای بازیکنان و همچنین کادرفنی ۲ تیم ایجاد کند که در صورت اشتباه گروه داوری، کمک داور ویدئویی به کمک آنان خواهد آمد.

به هر حال بازی تیمهای استقلال و ملوان یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دوم است و می توان گفت که این بازی پس از دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس می تواند مهمترین بازی هفته دوم رقابتهای لیگ برتر قلمداد شود.

با این وجود باید مشاهده کرد که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می تواند از این فرصت سود برده و تیم استقلال را در قزوین متوقف کند و یا تیم فوتبال استقلال تهران دومین پیروزی متوالی خود را در قزوین کسب خواهد کرد.

در پایان هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیمهای فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز و با توجه به تفاضل گل، به ترتیب در رتبه‌های سوم و پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha