امکانات بهداری نیروهای مسلح در خدمت زائران اربعین قرار گرفته است

آبادان - ایرنا - مسئول بهداری نیروهای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امکانات درمانی نیروهای مسلح در ۶ گذرگاه خروج و ۲ مرز ورودی و عراق در خدمت زائران اربعین حسینی است.

سرهنگ پاسدار سید هاشم حسینی سه‌شنبه در جریان بازدید از مراکز درمانی نیروهای مسلح در شلمچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای مسلح در مرزها و گذرگاه‌های اربعین با امکانات تشخیصی و درمانی خود در کنار وزارت بهداشت و درمان مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

وی افزود: در کشور عراق نیز در بیمارستان‌های شهرهای نجف اشرف و کربلا و همچنین در مسیر این شهرها امکانات و کارکنان بهداری نیروهای مسلح مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

سرهنگ پاسدار حسینی با اشاره به بازدید خود از امکانات درمانی نیروهای مسلح در مرزشلمچه افزود: در این گذرگاه مرزی، بیمارستان صحرایی ۳۲ تختخوابی سپاه پاسداران، درمانگاه ارتش جمهوری اسلامی، درمانگاه سطح ۲ جامعه بسیج پزشکان، ۲ بهداری نیروی انتظامی و مرزبانی مستقر هستند.

مسئول بهداری نیروهای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمات درمانی نیروهای مسلح تا بازگشت زائران اربعین مشغول خدمت رسانی است.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha