۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85573936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب پیمانکار ۱۲ پروژه مرمتی میراث تاریخی فارس به مناقصه گذاشته شد

شیراز - ایرنا -روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد: برای انتخاب پیمانکار ۱۲ پروژه مرمتی و ساماندهی مجموعه آثار تاریخی و گردشگری در استان فارس فراخوان داده شد.

به گزارش ایرنا این روابط عمومی از قول محمد ثابت اقلیدی مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد: ساماندهی و آماده‌سازی کاخ‌های مجموعه تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و شهر استخر (بوته زنی)، ساماندهی و مرمت مجموعه شیخ دانیال خنج و ساماندهی و آماده‌سازی مسیر دسترسی به محوطه تل آجری تخت جمشید از جمله این پروژه‌ها است.

وی افزود: ساماندهی و مرمت موزه مردم‌شناسی کازرون و ساماندهی و اجرای پوشش حفاظتی نقش برجسته ساسانی دره تنگاب فیروزآباد از دیگر پروژه هایی است که انتخاب پیمانکار آنها به مناقصه گذاشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: این اداره‌کل برای مرمت خانه سلیمان پور فسا، تیمچه صرافیان آباده، بازار قیصریه لار، اجرای مسیر و دسترسی ایمنی به فضاهای معماری کاخ اردشیر فیروزآباد، مقاوم‌سازی و اجرای نما در غار سنگ‌شکنان جهرم و نورپردازی و محوطه‌سازی حوضچه دختر گبر اقلید نیز پیمانکار انتخاب می‌کند.

ثابت‌اقلیدی گفت: متقاضیان برای شرکت در مناقصات و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس setadiran.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha