حضور دستفروشان در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین ممنوع است

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: حضور بساط گستران و دستفروشان در طول مسیر راهپیمایی اربعین ممنوع است و با همکاری عوامل شهربان از حضور آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه در این باره اظهار کرد: دستفروشان متخلف پس از جمع‌آوری با همکاری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به مراکز مربوطه نظیر یاور شهرها منتقل خواهند شد.

وی افزود: مراسم جاماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) چون سنوات گذشته برگزار خواهد شد و شهروندان عاشق و دلداده آن حضرت که به دلایل مختلف موفق به حضور در مراسم پیاده‌روی عظیم نمی‌شوند، می‌توانند در این مراسمی شرکت کنند.

موسوی با تاکید بر اینکه راهپیمایی مردمی در اربعین سرور و سالار شهیدان آثار فرهنگی بی نظیری دارد، گفت: انسجام بخشی دینی و انتقال مولفه‌های ارزشی قیام حسینی(ع) به دیگر ادیان، میل به ایثار و فداکاری و ارائه چهره واقعی از شیعه و اسلام به دنیا از جمله این آثار است.

حضور دستفروشان در مسیر پیاده‌وری جاماندگان اربعین ممنوع است

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تاکید کرد: پشتیبانی انتظامی از برنامه‌های شهرداری و تامین نظم از جمله ماموریت‌های ذاتی این یگان است، به همین منظور انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور فراهم کردن محیط امن برای شهروندان در طول مسیر راهپیمایی تا حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) انجام خواهد شد.

وی مراقبت انتظامی از ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های فرهنگی شهرداری تهران در طول مسیر راهپیمایی را از دیگر برنامه‌ها این یگان عنوان کرد و افزود: عوامل یگان حفاظت در مترو نیز حضور دارند و ضمن اجرای وظایف ذاتی خود، پوشش و کنترل های مراقبتی لازم را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی روز یکشنبه چهارم شهریور از ساعت ۶ صبح از میدان امام حسین (ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (س) شهرری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha