۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85573956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان زنجان ایمن‌سازی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:راه‌های استان برای سهولت و ایمنی در تردد زائران اربعین حسینی استان ایمن‌سازی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: هر ساله در ایام اربعین حسینی جاده‌های استان زنجان پذیرای هزاران زائر و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

اسماعیلی افزود: در استان زنجان حدود ۴۵۰ کیلومتر مسیر منتهی به مرزهای سه‌گانه کشور وجود دارد و با فرارسیدن اربعین حسینی حجم ترافیک در آنها به شدت افزایش می یابد.

وی با اشاره به آماده‌سازی راه‌های استان برای ایام اربعین حسینی، اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۹ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در مسیرهای استان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

اسماعیلی ادامه داد: در همین راستا افزون بر ۴۵۰ کیلومتر خط‌کشی و ۲.۵ کیلومتر نصب بلوک مفصلی در آزادراه قزوین - زنجان -بیجار انجام شد.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از روشنایی نقطه‌ای ۶ رمپ و لوپ ورودی و خروجی بیجار - آزادراه زنجان - تبریز و پایش و نگهداری بستر روشنایی در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی به طول بیش از ۶۰ کیلومتر انجام شد.

بنا بر آمار اعلام شده از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، تاکنون هفت هزار و ۸۱۴ مسافر با ۳۶۲ ناوگان اتوبوسی به مرز مهران و ۴۳۷ مسافر با ۲۷ دستگاه ناوگان عمومی به مرز خسروی منتقل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha