بی‌مسوولیتی برخی نهادها باعث کمبود فضای آموزشی در فولادشهر شده است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: بی‌مسوولیتی برخی نهادها در انجام تعهداتشان باعث کمبود فضای آموزشی در فولادشهر شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای معاونان آموزش و پرورش اصفهان و فولادشهر افزود: حجم انبوه‌سازی در فولادشهر جوابگوی فضای آموزشی این شهر نیست و باید برنامه‌ریزی دقیقی برای تامین مدارس مورد نیاز این خطه انجام شود.

وی اظهار داشت: در زمینه نیروی انسانی اگر جذب دانشجو معلم در فرهنگیان مانند سال‌های گذشته روال معمول خود را طی می‌کرد الان با چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش مواجه نبودیم.
‎مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در سه سال اخیر و در دولت سیزدهم طرح‌های خوبی در زمینه تامین نیروی انسانی اجرا شد و تا حد زیادی در سال تحصیلی پیش‌رو معضل کمبود نیرو و کلاس های خالی نخواهیم داشت.
‎وی با اشاره به امتحانات نهایی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم که برای نخستین بار در کشور اجرا شد، تصریح کرد: تاثیر معدل کتبی در ورود به دانشگاه از دیگر ایده‌های خوب دولت سیزدهم بود.
‎ابراهیمی با بیان اینکه‌ سال تحصیلی امسال را با کمترین چالش‌ آغاز خواهیم کرد، گفت: برای افزایش گرایش به رشته‌های هنرستانی و تجهیز اینگونه آموزشگاه ها باید برنامه‌ریزی شود.
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان نیز در این نشست با بیان گزارشی از ۹۰ پروژه‌ آموزشی در حال احداث در استان گفت: چهار مدرسه در فولادشهر در حال تکمیل است که ۲ باب آن تا قبل از مهر و ۲ باب دیگر در مهر به بهره‌برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، این نشست بمنظور بررسی مسائل آموزشی و تربیتی در فضاهای آموزشی، تامین نیروی انسانی و تجهیزات مدارس و هنرستان‌های فولادشهر در اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
فولادشهر در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

سال تحصیلی گذشته بالغ بر ۲۴ هزار دانش‌آموز در ۸۷ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی این شهر تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha