زائران از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند

آبادان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: زائران حین بازگشت از زیارت عتبات عالیات ضمن استراحت در مواکب، از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا دولتشاهی سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: پیک بازگشت زائران از سه روز گذشته آغاز شده که در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش است بازگشت زائران را به صورت روان و بدون مشکل انجام دهد.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در طول مسیرهای منتهی به مرزها و بالعکس با تمام توان در خدمت زائران هستند تا سفری امن و خاطره انگیز برای آنان رقم بخورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تاکید کرد: علاوه بر انجام وظیفه نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی برای پیشگیری از وقوع حوادث باید رانندگان همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ دولتشاهی از زائران راننده که وارد کشور می‌شوند خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، برنامه‌ریزی دقیق و همچنین استراحت در مواکب قبل از حرکت برای رفع خستگی و خواب‌آلودگی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha