برقراری خدمت‌رسانی مواکب شهدای انتظامی با راهبرد فرهنگی در مرزهای خوزستان

آبادان - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مواکب شهدای انتظامی در مرزهای شلمچه و چذابه با راهبرد فرهنگی به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین یدالله گوهری چهارشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: از زائرانی که به عتبات عالیات مشرف می‌شوند می‌خواهیم به نیابت از شهدای امنیت که این فضا را به وجود آوردند تا در فضای امن به زیارت برویم نائب زیاره باشند.

وی با بیان اینکه زائران به یاد شهدا و بخصوص کودکان غزه باشند افزود: کربلای امروز ما شهدای غزه هستند و رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس خبیث یزید و شمر زمانه ما هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گوهری بیان کرد: کارکنان پلیس در تمامی حوزه‌ها شبانه‌روز در این هوای گرم و طاقت فرسا فقط به عشق امام حسین (ع) و به یاد شهدای کربلا دلگرم و عاشقانه در حال خدمت گذاری به زائران هستند.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان متصدیان فرهنگی در فراجا از ابتدای ماه صفر موکب شهدای انتظامی با راهبرد فرهنگی در مرزهای شلمچه و چذابه راه‌اندازی کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: در مواکب فرهنگی اقداماتی از قبیل برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا، زیارت وارث، تبیین شعار انقلاب اسلامی و سیاست‌های انقلاب اسلامی ، بیان احادیث فضیلت زیارت اربعین برای زوار انجام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه از نظر روحی و معنوی تقویت شویم اراده‌ها قویتر، پایداری و مقاومت مضاعف و انگیزه خدمت به زائران بیشتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha