بزرگ‌منشی رئیس جمهور در تشکیل کابینه وفاق ملی قابل تقدیر است 

تهران- ایرنا- دبیر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: بزرگ‌منشی آقای پزشکیان در تشکیل کابینه وفاق ملی و استفاده از طیف‌های مختلف در کابینه قابل تقدیر است.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: کلیت کابینه آقای پزشکیان قابل دفاع است و مجلس با این کابینه همراهی و همکاری می‌کند.

دبیر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: بزرگ‌منشی آقای پزشکیان در تشکیل کابینه وفاق ملی که رهبر معظم انقلاب لفظ حفظ الله را در مورد رئیس جمهور انتخاب کردند اقدامی قابل تقدیر است.

وی افزود: استفاده از طیف‌های مختلف در کابینه با باعث ایجاد امید در میان اقشار مختلف جامعه شد و آقای پزشکیان این دانشمند فرزانه با تشکیل کابینه وفاق ملی این اقدام مثبت را رقم زد.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: مجلس در بحث کابینه در کنار دولت و همراه دولت است و با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز و چهارچوب‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب صلاحیت وزرا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، کار بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از شنبه هفته جاری در مجلس آغاز شده و روز چهارشنبه با رای‌گیری درباره کابینه به پایان می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha