کشف بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم «دان سبز قهوه» قاچاق در قرچک

ورامین- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران از انبار غیر مجاز «دان سبز قهوه» قاچاق در شهرک صنعتی قرچک خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس شرق استان تهران، سرهنگ محسن حیدری در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم عملیات مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح پایش انبارهای شهرک های صنعتی از دپو کالای قاچاق در شهرک صنعتی قرچک با خبر شد.

کشف بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم «دان سبز قهوه» قاچاق در قرچک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: با پیگیری ماموران انتظامی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از یک انبار ۲۳ هزار و ۸۳۰ کیلوگرم انواع دانه سبز قهوه کشف که برابر نظر کارشناسان امر ارزش تقریبی آن ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شد که در این رابطه پرونده اولیه تشکیل و یک نفر به به مراجع قضائی معرفی شد .

پایان کار سارق خودرو در شهرستان دماوند

کشف بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم «دان سبز قهوه» قاچاق در قرچک

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف۳ فقره خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ملکی در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت خودرو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اقدامات پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق شدند سارق حرفه ای را حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند و با هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه را کشف کنند.
وی تصریح کرد:با شناسایی مالباختگان و دعوت از آنها،تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان از دارندگان وسایل نقلیه خواست،خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا سارقان از انجام اینگونه اعمال ناامید شده و شاهد کاهش چشمگیر سرقت های خودرو و لوازم آن باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha