محمدی: به موفقیت شاگردانم در ابوظبی امیدوارم/ بوکس آسیا در حال پیشرفت است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بوکس نونهالان ایران، گفت: هرچند کار سختی در قهرمانی آسیا خواهیم داشت، اما به عملکرد مشتزنان‌ نونهال کشورمان در این رویداد امیدوار هستم.

اسفندیار محمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح شرایط شاگردانش در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا پرداخت و اظهار داشت: اکثر بوکسورهای ما به دلیل شرایط سنی، یک رده سنی بالاتر رفته و به نوجوانان رسیدند که این مساله کار را سخت کرد.

وی افزود: چند مرحله اردو در شیراز، شهرکرد، البرز و گلستان برگزار کردیم. بوکسورهای متعددی را در اردوها آوردیم و زیر نظر داشتیم و با برگزاری انتخابی‌ها، تعداد کم شد و به بهترین‌ها رسیدیم. اکنون نیز در تهران تمرین می‌کنیم و ۶ شهریور راهی ابوظبی می‌شویم تا در قهرمانی آسیا روی رینگ برویم.

سرمربی تیم نونهالان ایران، افزود: حضور در قهرمانی آسیا را برای بچه‌ها شبیه‌سازی کردیم و به این بوکسورها امیدواریم. مشتزنان ما از لحاظ آمادگی و روحی در شرایط خوبی هستند. بوکس آسیا در حال پیشرفت سریع است و دیگر مختص به چند کشور خاص نیست و ما هم تلاش می‌کنیم تا از رقیبان عقب نمانیم.

محمدی: به موفقیت شاگردانم در ابوظبی امیدوارم/ بوکس آسیا در حال پیشرفت است

وی گفت: بدنساز و روانشناس نیز در اردوهای ما حضور داشتند و باید از رئیس فدراسیون تشکر کنم که نهایت همکاری را با تیم ما داشت. امیدوارم بوکسورها جواب این محبت و اعتماد را بدهند، هرچند کار سختی در ابوظبی خواهیم داشت.

محمدی در پایان بیان کرد: واقعا چند بوکسور خوب در تیم نونهالان داریم که می‌توانند در سال‌های آینده، به مهره‌های مطمئنی تبدیل شده و حتی المپیکی شوند.

گفتنی است، تیم‌های بوکس نونهالان و نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، روز ششم شهریورماه راهی ابوظبی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha