ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند

تبریز- ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فراموش نشدنی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند.

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، تراب محمدی به همراه علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه ویزیت امروزِ دکتر «علی ذوالفقاری» پزشک خیّر جرّاح و متخصص کلیه و مجاری ادراری در مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز، با اهدای لوح و یادبودی، از ۳۸ سال خدمت نیکوکارانه و خالصانۀ وی در ویزیت و درمان رایگانِ جانبازان نخاعی آذربایجان شرقی قدردانی کردند.

در این مراسم که جمعی از جانبازان سرافراز ۷۰درصد نیز حضور داشتند، دکتر «هوشنگ سلیم النفس» پزشک پایش سلامت مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز، دکتر «حجت شجاعی» متخصص اعصاب و روان و رئیس بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و سایر پزشکان شاغل به خدمت در این اداره کل هم مورد تجلیل قرار گرفتند.

مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی واقع در انتهای خیابان بهارِ این کلانشهر، میزبان جانبازان قطع و ضایعۀ نخاع از ناحیه کمر است و در آن خدمات هتلینگ و اقامت، پرستاری، درمانی، فیزیوتراپی و ارگوتراپی (کاردرمانیِ مبتنی بر بازی هایی مثل شطرنج، دارت و...) به این عزیزان ارائه می‌ شود.

در حال حاضر به طور میانگین روزانه تعداد ۲۰ نفر جانباز از تبریز و اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی در این مرکز بصورت دائم یا موقت خدمات دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha