تیم تعمیرات خودرویی فنی و حرفه‌ای لرستان در مرز مهران مستقر شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان گفت: تیم تعمیرات خودرویی مرکز شماره یک برادران شهرستان خرم آباد متشکل از کارشناسان و مربیان این اداره کل در راستای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شد.

علی پاشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این تیم تعمیرات خودرویی طی ۱۰ سال گذشته همزمان با ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زایران حسینی به مرز مهران اعزام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین بسیاری از زایران با خودروی شخصی به این سفر مشرف می شوند که با توجه به ظرفیت های فنی و تخصصی مربی های آموزش فنی و حرفه ای استان این اداره کل هرساله با استقرار تیم های سیار و استفاده از ظرفیت، تخصص و تجربه مربی های خود نسبت به انجام خدمات فنی اتومکانیک و برق خودرو اقدام می کند.

پاشایی افزود: همچنین تیم تعمیرات خودرویی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت در ۲ نوبت کاری در کنار موکب شهرداری مستقر شده است و خدمات خود را بصورت رایگان به زایران حسینی ارایه می دهد.

وی اظهار داشت: اسکان زایران همکار که مسیر تردد آنها از شهرستان های بروجرد، الیگودرز و خرم آباد می باشد توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه استان در حال انجام است تا در صورت نیاز زایران به خدمات فنی خودرو، در سریع ترین زمان ممکن توسط مربیان همکار خدمت رسانی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha