۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85574428
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۵ طرح عمرانی و خدماتی رزن آماده بهره‌برداری شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۰
کد خبر: 85574428
۷۵ طرح عمرانی و خدماتی رزن آماده بهره‌برداری شد

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان رزن از افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان با ۱۰ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت خبر داد.

علی‌اصغر غفاری آثار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی افزود: از ۷۵ پروژه قابل افتتاح تعداد ۹ پروژه در حوزه بنیاد مسکن، ۲۹ پروژه دهیاری ‌ها، ۱۱ پروژه شرکت توزیع برق، ۶ پروژه شهرداری های رزن و دمق، هفت پروژه جهاد کشاورزی، چهار پروژه صمت، چهار پروژه مخابرات و سایر پروژه‌ها به دستگاه‌هایی چون منابع طبیعی، علوم پزشکی، کتابخانه، راه و شهرسازی و آبفا اختصاص دارد که بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت پیش بینی شده است.

۷۵ طرح عمرانی و خدماتی رزن آماده بهره‌برداری شد

تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه ۲ طرح قابل کلنگ زنی نیز مربوط به حوزه راهداری بوده که عملیات اجرایی این ۲ طرح در هفته دولت آغاز می شود، تصریح کرد: پروژه "تیوان صنعت" با بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار یکی از مهمترین پروژه‌های صنعتی این شهرستان و یکی از چهار کارخانه مهم کشور است که در رابطه با تولیدات فویل آلومینیومی فعالیت می‌کند که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

۷۵ طرح عمرانی و خدماتی رزن آماده بهره‌برداری شد

غفاری آثار اظهار کرد: با راه‌اندازی و افتتاح مجدد این واحد تولیدی فویل آلومینیومی رزن تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در این شهرستان پیش بینی می شود.

وی از افتتاح زمین چمن شهر رزن در هفته دولت خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دهیاری امیرآباد، تکمیل کتابخانه عمومی شماره ۲ شهر رزن، مرکز جامع سلامت روستای چایان، بهسازی روستایی در هشت روستا، قطعه یک کمربندی رزن، کانال آبرسانی روستای قزلجه و خلج، ۲ گلخانه سبزی و صیفی، آبیاری کم فشار، واحد پروش ماهی گرمابی، اجرای میدان پلیس راه، آسفالت ریزی روستای بابانظر، بازسازی و بهسازی و بهبود عبور و مرور شبکه معابر شهری رزن، اجرای آماده سازی خیابان چمران جهت دسترسی مسکن ملی و مهر را می توان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت برشمرد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: اجرای حفاظ میانی(نیوجرسی)، اجرای آسفالت تقاطع روستای اَمتلر نیز ۲ پروژه حوزه راهداری است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha