۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85574444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات رسانی به زائران حسینی در بیجار مطلوب است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: موکب خسروآباد بیجار به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی که از این مسیر تردد می کنند، خدمات مناسب ارائه می دهد.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان روز چهارشنبه به همراه فرماندار شهرستان بیجار و هیات همراه از موکب‌ روستای خسروآباد بخش چنگ الماس شهرستان بیجار بازدید کرد.

مهدی رمضانی در جریان این بازدید اظهار کرد: امروز توفیق حضور در موکب روستای خسرو آباد را داشتیم در این موکب به زوار حسینی خدمات رسانی خوبی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه سطح خدمت رسانی در این موکب بسیار خوب است، گفت: زائران حسینی از مناطق شمال غرب کشور برای حضور در اربعین از این مرز تردد می کنند و تاکنون مشکلی در زمینه خدمات رسانی ایجاد نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان در این بازدید همچنین در جریان برخی از مشکلات روستا قرار گرفت و تاکید کرد اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام شود.

امسال برای سومین سال پیاپی مرز باشماق مریوان به عنوان محل تردد زائران اربعین و عزیمت به کربلای معلی تعیین شده است و دستگاه های مختلف در استان کردستان با برپایی موکب‌هایی از جمله موکب خسروآباد در چنگ الماس بیجار به زائرانی که می خواهند از این مرز باشماق عبور کنند، خدمات ارائه می دهند.

مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان و شهر مریوان نیز در ۱۰۹ کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha