۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85574621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : مانع تراشی برای احداث پردیس فناوری زنجان قابل قبول نیست 

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان بر ضرورت تسهیلگری در احداث پردیس فناوری تاکید کرد و گفت: بیش از یک و نیم سال است پیگیر تامین زمین و تاسیس این شهرک برای استقرار صنایع خلاق و آی تی که صنایع پاک محسوب می‌شوند، هستیم از این رو هر گونه مانع تراشی در این خصوص قابل قبول نیست.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص احداث شهرک صنعتی پردیس فناوری افزود: فرزندان این استان نیاز به فضاهای کار دارند و ما باید زمینه و فضای لازم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: صنایع خلاق در کشورهای توسعه یافته هم در درون شهرها فعال هستند، چرا که هیچگونه تبعات و آلایندگی ندارند ولی اینجا برای احداث شهرک پردیس فناوری در زمین ۲۰۰ هکتاری الحاق شده به شهرک صنعتی اشراق، اما و اگر آورده می شود.

گفتنی است سال گذشته ۲۱۰ هکتار زمین برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و صنایع پاک به شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان الحاق شد.

استاندار زنجان بر ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف مهم و بالادستی در خصوص توسعه استان تاکید کرد و گفت: با این فرمان چه در استان و چه در کشور، مشکل ایجاد می شود، روند کار به جای همگرا بودن، واگرا است، یعنی مجموعه ای از دستگاه ها هر کدام هدف خودشان را دارند و دنبال تحقق حداکثری هدف خود هستند، در حالی که باید دستگاه‌ها به هدف های بالادستی متعهد باشند.

استاندار زنجان گفت: اگر نسبت به توسعه استان رویکرد همگرا نداشته باشیم، نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha