۱۳۵ طرح برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۳۵ طرح برق رسانی به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش ایرنا، مجید فرهزاد روز چهارشنبه در خصوص برنامه‌های هفته دولت افزود: افزون براین همزمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ۲۳۹ طرح برق‌رسانی نیز با یک‌هزار و ۹۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی سرجمع شمار طرح‌های برق رسانی چهارمحال و بختیاری که در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می شود را ۳۷۴ طرح با یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

فرهزاد بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی روستایی و شهری، رفع حریم و نقاط خطرآفرین تاسیسات، برق‌رسانی به مجموعه‌های مسکن ملی، احداث و توسعه فیدرهای برق‌رسانی، نصب و تعویض لوازم اندازه‌گیری، تبدیل چراغ‌های روشنایی معابر به ال‌ای‌دی، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار را از محورهای اصلی این طرح در هفته دولت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای این طرح‌ها پایداری شبکه‌های برق‌رسانی، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع تلفات انرژی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون بر ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۱.۸ درصد در بخش کشاورزی، هفت دهم درصد در حوزه صنعتی و مابقی در سایر مصارف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha