۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85574726
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۱۶ نقطه حادثه خیز خراسان‌شمالی رفع شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85574726
افزون بر ۱۶ نقطه حادثه خیز خراسان‌شمالی رفع شد

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۶ نقطه حادثه خیز این استان در سه سال اخیر رفع و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

 مهدی رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی احداث، آسفالت و زیرسازی شد در حالی که میانگین سال های قبل این میزان از ۲۵ کیلومتر تجاوز نکرده بود.

وی افزود: بیش از ۷۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال شامل، ۳۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده و بیش از ۴۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام شد که اقدامی بی نظیر در حوزه آب و فاضلاب استان است.

تحویل ۷۰۰ کلاس آموزشی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: بیش از ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۱۹۰ طرح تحویل و آماده شده است.

وی ادامه داد: خراسان شمالی با وجود اینکه بیست و دومین استانی بود که اجرای فیبر نوری به آن ابلاغ شد اما سومین استانی بود که یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا کرد.

رشیدی تاکید کرد: افزایش جذب اعتبارات در بخش سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شد و برای اولین بار شاهد افزایش تعداد مصوبات ماده ۲۳ در استان بودیم.

وی بیان کرد: در آستانه هفته دولت، دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی ها باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد و با اطلاع رسانی درست مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.

وی با بیان اینکه طی حدود ۲ سال و نیم گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای زیرساخت ها در تمام بخش های استان انجام شده است عنوان کرد: اقدامات حاصل همدلی و هم افزایی تمام مدیران دستگاه ها و در راس آن با راهبری استاندار محقق شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha