۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85574806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت توان عملیاتی و امدادی اورژانس دزفول با تحویل ۲ خودرو

دزفول-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تحویل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی به اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان خبر داد و گفت: توان عملیاتی و امدادرسانی اورژانس دزفول در شرایط بحرانی با تحویل این دستگاه‌ها تقویت شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا خسروپناه روز چهارشنبه در آیین تحویل این خودروها بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های اورژانس تاکید و بیان کرد: دستگاه‌های آمبولانس و خودروی فرماندهی که از جدیدترین تجهیزات بهره‌مند هستند، به منظور بهبود خدمات‌رسانی و کاهش زمان رسیدن به محل حادثه به اورژانس پیش بیمارستانی دزفول تحویل داده شد.

وی افزود: به زودی چهار دستگاه آمبولانس دیگر نیز به ناوگان اورژانس دزفول ملحق و اتاق کنترل عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی دزفول(EOC) بازسازی و تجهیز خواهد شد که این امر باعث تقویت هرچه بیشتر توان امدادی در مناطق شهری و روستایی می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای تامین این خودروهای امدادی گفت: برای تامین این خودروها ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده و امید است با بهره‌برداری از تجهیزات جدید، بتوانیم در شرایط بحرانی عملکرد بهتری داشته باشیم.

خسروپناه بیان کرد: ما با جدیت در مسیر تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گام برمی‌داریم و این اقدامات بخشی از برنامه‌های توسعه‌ دانشگاه برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم دزفول است.

به گزارش ایرنا، یک خودروی شاسی بلند و کمک‌دار دیگر نیز برای ارائه خدمات بهداشتی به مناطق سخت‌گذر و روستایی از سوی وزارت بهداشت تحویل و در اختیار این دانشگاه قرار گرفته است.

۱۵ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، ۱۰ اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه هوایی همراه با یک اتوبوس آمبولانس و همچنین یک دستگاه موتورلانس در دزفول فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha