۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85574864
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۳۲ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85574864
توقیف ۳۲ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی در اجرای هشتمین طرح مقابله با سوخت قاچاق در استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز چهارشنبه دراین باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هشتمین مرحله طرح استانی مقابله با خودروهای شوتی و قاچاقچیان سوخت در قالب طرح ضربتی ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی سطح استان برگزار شد.

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی وکنترل محورهای مواصلاتی استان به ۳۲ دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۴۵ هزار لیتر انواع فراورده های نفتی به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف کردند.

وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

توقیف ۱۲دستگاه خودروی شوتی در قاینات

فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران انتظامی ۱۲ دستگاه خودروی شوتی و سوختکش را توقیف و هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۱۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد می کند.

توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه نیسان، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه ولی (عج) قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha