فرماندار گرمسار: افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت برنامه‌ریزی شد

سمنان - ایرنا - فرماندار گرمسار گفت: ۷۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در گرمسار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا خانی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گرمسار برای تشریح طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت امسال در سالن شهید صبوری فرمانداری بیان کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۱۶ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح ۱۴ طرح اقتصادی به ارزش ۹ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال در این هفته برنامه‌ریزی شده است، افزود: با افتتاح این طرح ها بالغ بر ۴۳۰ نفر در گرمسار صاحب شغل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت عملیات اجرایی ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: گرمسار سهم مطلوبی از اعتبارات را برای طرح‌های هفته دولت به خود اختصاص داده و هدف اصلی این طرح‌ها کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم است.

فرماندار گرمسار: افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت برنامه‌ریزی شد

فرماندار گرمسار افزود: دهیاری‌ها، توزیع برق، آب و فاضلاب و صنعت، معدن و تجارت، بیشترین سهم را در افتتاح طرح‌های هفته دولت در این شهرستان دارند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش دارد، ابراز کرد: شهرستان گرمسار در میزان اعتبار و سرمایه گذاری، اشتغال و تعداد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال به ترتیب رتبه دوم، سوم و پنجم استان را کسب کرده است.

به گزارش ایرنا، ۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود.

۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha