احدی: نوجوانان، آینده بوکس را می‌سازند/ به تکرار موفقیت‌ها امید زیادی دارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بوکس نوجوانان ایران، گفت: تیم بسیار خوبی داریم و به تکرار موفقیت‌های دوره گذشته مسابقات آسیایی امیدوار هستم.

اکبر احدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح شرایط شاگردانش در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا پرداخت و اظهار داشت: بعد از قهرمانی کشور سه اردو در مازندران داشتیم که هر کدام به طور متوسط، ۱۵ روزه ادامه داشت.

وی افزود: طی این سه مرحله بیشتر روی تکنیک‌های بچه‌ها کار کردیم و سعی بر این بود نقاط ضعف بوکسورها برطرف شود. در مرحله آخر نیز که در تهران برگزار می‌شود، بیشتر مسائل روحی و روانی را دنبال می‌کنیم. ششم شهریور عازم ابوظبی هستیم و امید زیادی دارم تا تیم نوجوانان با دست پر بازگردد.

احدی تصریح کرد: همه می‌دانیم کشورهای آسیایی مثل ازبکستان، قزاقستان و هند بسیار قدرتمند هستند و سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند، ما نیز در حد توان تلاش کردیم. تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند نتایج خوبی در آسیایی رقم بزند.

احدی: نوجوانان، آینده بوکس را می‌سازند/ به تکرار موفقیت‌ها امید زیادی دارم

سرمربی تیم نوجوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا شاگردانش می‌توانند نتایج دوره گذشته (یک طلا، یک نقره و ۳ برنز) را تکرار کنند؟ گفت: ما در قزاقستان این مدال‌ها را گرفتیم که از قدرت‌های جهان است و به تکرار آن خوش‌بین هستیم. اکنون محمدصالح مصباحی که طلای دوره گذشته را دارد بسیار باتجربه‌تر شده و با اعتمادبه‌نفس بالا مبارزه می‌کند، اما دیگر در جهان و آسیا شناخته شده است. هاشمی و رستم‌پور هم برنز دوره قبل را دارند که می‌توانند مدال خود را ارتقاء بدهند. ماهان ساجدی، سال گذشته به حقش نرسید و می‌تواند امسال با مدال خوشرنگ کارش را تمام کند.

وی گفت: در اوزان پایین چند بوکسور بسیار خوب داریم که قطعا آینده درخشانی دارند. امیدوارم آنها در ابوظبی خودشان را ثابت کنند، چراکه می‌توانند آینده بوکس ایران را بسازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha