خادمان امام رضا(ع) از زائران سانحه‌دیده پاکستانی اربعین در یزد عیادت کردند

مشهد-ایرنا- مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: گروهی پنج نفره از خادمان حرم امام رضا(ع) با هدف عیادت و دلجویی از مصدومان حادثه واژگونی زائران پاکستانی اربعین به استان یزد اعزام شدند.

رضا خوراکیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از کسب اطلاع از واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی اربعین که دیشب در استان یزد رخ داد، خادمان حرم امام رضا با دستور تولیت آستان قدس عازم این شهر شدند.

وی بیان کرد: این گروه متشکل از خدام ملبس به لباس خادمی امام رئوف همراه با مترجم اردو زبان هستند که تبرک‌های رضوی را برای توزیع بین مصدومان این حادثه همراه خود دارند.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: خادمان می‌خواهند علاوه بر عیادت، تکریم و دلجویی این عزیزان را با تبرک‌جویی از پرچم متبرک رضوی داشته باشند و فضای معنوی اربعین را برای آن‌ها در محل بیمارستان تداعی کنند.

اتوبوس حامل زائران پاکستانی شب گذشته (۳۰ مرداد ماه) ساعت ۲۱:۴۸ در محور «دهشیر» به تفت در استان یزد واژگون شد که مقصد آن مرزهای غربی و ورود به کشور عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی بود، در این حادثه ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس جان باختند و ۲۳ نفر مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha