۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85574934
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوان شناگر قزوین نایب قهرمان کشور شدند

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85574934
بانوان شناگر قزوین نایب قهرمان کشور شدند

قزوین - ایرنا - رییس هیات ورزش کارگری قزوین گفت: بانوان شناگر استان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور با کسب سه مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

امید منفرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات شنای قهرمانی بانوان کارگر کشور با حضور ۶۰ شرکت‌ کننده از ۹ استان‌ آذربایجان شرقی و غربی، خوزستان، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، تهران، اصفهان، به میزبانی هیأت ورزش کارگری قزوین در استخر نور این استان برگزار شد که ۱۳ نفر مدال‌های رنگارنگ به دست آوردند.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت نهایی و در ۶ رده سنی از ۲۰ تا ۵۰ سال برگزار شد، تاکید کرد: این مسابقات در شنای آزاد، کرال پشت و مختلط تیمی، کرال پشت، قورباغه، پروانه و سینه بود و هر تیم در رده بندی سنی بیش از یک شناگر نمی توانست معرفی کند.

منفرد اضافه کرد: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات شنای بانوان کارگری کشور در هر تیم هفت ورزشکار شامل ۶ شناگر و یک مربی یا سرمربی بود.

به گفته این مسوول، قزوین پس از چند سال حضور در این رقابت ها، امسال با ترکیب کامل در مسابقات حضور یافت که تجربه بسیار خوبی برای ورزشکاران این استان نیز محسوب شد.

رییس هیات ورزش کارگری استان قزوین خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی آذربایجان شرقی به عنوان نخست این دوره از مسابقات دست یافت و تیم های قزوین و اصفهان نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور ندا پاکدامن، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، آیدا محمودی سرپرست کمیته مسابقات، رحیمیان نایب رییس انجمن شنای فدراسیون ورزش کارگری، زهرا احمدی نایب رییس، حسین استاد آقایی دبیر و طیب اسکندری نژاد مشاور و مدیر روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان قزوین برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha