ارائه آخرین دستاوردهای نانوفلوئیدیک در دانشگاه تربیت دبیر رجایی 

تهران- ایرنا- مدرسه یک روزه آخرین دستاوردهای نانوفلوئیدیک با حضور متخصصان بین‌المللی حوزه نانوسیالی ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و میکرو،‌ هشت سخنران متخصص حوزه نانوفلوئیدیک مطالب خود را ارائه خواهند کرد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر، چهار سخنرانی به صورت آنلاین و چهار سخنرانی در محل کارگاه (سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه)‌ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در نوبت صبح، تجزیه و تحلیل و شبیه‌سازی رفتار تهاجمی سلول‌های سرطانی، تشریح نظریه کلاسیک برای رفتار جریان‌های نانویی، شبیه‌سازی سه‌بُعدی غشاءهای تبادل یون پیل‌های سوختی، تشریح ویژگی‌های کربن بلک و جذابیت آن برای سامانه‌های کلوئیدی، مدل‌سازی غشاءهای عصبی برای پیش‌بینی رفتار انتقال حرارت در سامانه‌های میکروسیالی و بررسی رفتار ساختاری سامانه‌های نانوسیالی، سرفصل‌های این کارگاه خواهد بود.

در نوبت عصر نیز مباحث مرتبط با بهینه‌سازی ساختار گرافن برای استفاده در ادوات نانوسیالی و بررسی ساختاری ترکیبات دو بُعدی Mxene برای استفاده در نانوسیالی ارائه خواهد شد و در بخش پایانی، چند سخنرانی کوتاه توسط دانشجویان دوره دکتری ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد علمی به نشانی event.sru.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha