مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر: بیش از ۶ هزار میلیارد ریال طرح در هفته دولت آماده افتتاح است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: چهار طرح راه‌سازی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در محورهای مختلف استان برای افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت آماده شده است.

به گزارش ایرنا؛ «سیدمحمود دستغیبی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت، عملیات اجرایی هفت طرح جدید نیز آغاز می شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها، اعتبارات لازم پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: باند دوم کمربندی گناوه به طول هفت کیلومتر، باند برگشت کمربندی محور آبپخش به میاندشت دشتستان به طول ۵.۵ کیلومتر، بزرگراه تنگستان به دشتستان حد فاصل روستاهای سمل به ابوالفیروز به طول ۵.۵ کیلومتر و بهسازی محور دشتی در مسیر خورموج و لاور به دشت پلنگ به طول چهار کیلومتر افتتاح می‌شود.

دستغیبی ادامه داد: در هفته دولت طرح احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه با طول ۱.۵ کیلومتر با اعتبار یک هزار میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین ساختمان الحاقی دیوان محاسبات استان بوشهر به مساحت یک‌هزار و ۴۹۳ متر مربع با اعتباری ۵۳۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح ۹۶ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهر برازجان را از دیگر طرح های هفته دولت امسال برشمرد.

دستغیبی عنوان کرد: عملیات اجرایی معابر سایت‌های نخل غائم در شهرستان کنگان با ۴۷ هکتار، سایت اهرم تنگستان با ۳۷ هکتار، مال قائد در ۲۸ هکتار، سایت شهر دیلم در ۱۳۶ هکتار و بوشکان و کلمه ۲۴ نیز در هفته دولت آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha