۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85575134
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۶۵۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان فعال است

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85575134
۶۵۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان فعال است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از استقرار ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان خبر داد و گفت: ۶۵۰ واحد صنعتی در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعال هستند که برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، رضا شهمرادی روز چهارشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی با تشریح برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال، ۲۵ پروژه عمرانی با ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۱۶ پروژه با ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان اینکه رسالت عمده ما اجرای پروژه‌های عمرانی و یا شهرک‌سازی است، تصریح کرد: در سه سال گذشته سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا شده است.

۶۵۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان فعال است

شهمرادی برق را چالش اصلی شهرک صنعتی اترک برشمرد و گفت: دستگاه‌های تامین و توزیع‌کننده برق باید نسبت به این مساله جدیت بیشتری داشته باشند تا با تامین برق این شهرک، مشکل سرمایه‌گذاران حل شود.

وی یادآور شد: ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکل برق شهرک صنعتی اترک در اختیار برق منطقه‌ای مازندران و گلستان قرار گرفت تا با ایجاد پست ۱۶۳ کیلووات، چالش برق شهرک صنعتی اترک حل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha