فرمانده سپاه الغدیر از اجتماع دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح یزد خبر داد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد از برگزاری اجتماع دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح استان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۶ صبح روز ۲۸ ماه صفر ( ۱۲ شهریورماه ) از کنار مرقد شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا باغ موزه دفاع مقدس ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز چهارشنبه در نشست هماهنگی با فرماندهان نیروهای مسلح استان افزود: این مراسم معنوی در روز ۲۸ ماه صفر در نهایت در ساعت ۹ صبح با عزاداری و مرثیه سرایی به پایان می‌رسد.

وی با تسلیت ماه محرم و صفر به نقش برنامه‌های معنوی در بین نیروهای مسلح اشاره کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم، همدلی، هماهنگی و هم افزایی بین تمامی نیروهای مسلح و تقویت روحیه ایمان و جهاد بین آنهاست.

این مسئول همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس در اواخر ماه شهریور یادآور شد: رژه نیروهای مسلح از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در سطح استان است که همزمان با ۳۱ شهریور در بلوار دفاع مقدس برگزار می‌شود.

زارع کمالی افزود: دیدار با یک هزار و ۷۰۰ فرزند شهید دوران دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری ، ورزشی، بصیرتی، معرفتی، دیدار با مسئولان، تجلیل از رزمندگان و یادواره‌های شهیدان از عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی به جنگ تمام عیار ترکیبی و چند وجهی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و گفت: باید با ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به مصاف توطئه گسترده فرهنگی دشمنان رفت.

در این نشست تعدادی از مسئولان نظامی و فرهنگی در خصوص هفته دفاع مقدس و همچنین گسترش فرهنگ ایثار در جامعه به بیان دیدگاه و طرح برنامه‌های مختلف خود پرداختند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و حدود ۵۰ هزار رزمنده دفاع مقدس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha