۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85575278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ عنوان کتاب در اردستان اصفهان رونمایی شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85575278
۳۰ عنوان کتاب در اردستان  اصفهان رونمایی شد

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان از توابع استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۳۰ عنوان کتاب از سوی نویسندگان این شهرستان چاپ و منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، رضوان امامدادی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: برنامه‌های رونمایی، تحلیل، بررسی و نشست‌ کتاب‌خوان در راستای تشویق و ترغیب قشرهای مختلف جامعه، در این شهرستان برگزار می‌شود تا رابطه نویسندگان و خوانندگان افزایش یابد.

وی بابیان اینکه اگر کتاب خوانده نشود بی‌اثر و بیهوده است تصریح کرد: نکته مهم اینکه خرید کتاب همه آن کاری نیست که نویسنده نیاز دارد بلکه ترویج و نشر محتوای کتاب‌ها هدف اصلی چاپ اثر است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان بیان کرد:کتاب‌ها می‌توانند در این روزهای سخت، آرامش را به فرد برگردانند، چرا که مطالعه آموزنده‌ترین فعالیتی است که موجب می‌شود زمان مفیدتر و با آرامی طی شود و تحقیق‌ها نشان می‌دهد که ۶ دقیقه کتاب‌خوانی می‌تواند تا ۶۸ درصد استرس را کاهش دهد.

امامدادی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از یکهزار جلد کتاب در موکب های اربعین شهرستان ارائه و در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار گرفت اظهار کرد: هدف از این جریان فرهنگی، علاوه بر تشویق عمومی به کتاب‌خوانی و توجه به ادبیات بومی، ایجاد انگیزه برای ناشرانی است که اثرهایی از نویسندگان ایرانی را به چاپ می‌رسانند.

وی افزود: طی یکسال گذشته بیش از صد خبر از اداره ارشاد توسط خبرنگاران شهرستان منتشر شده که از این افراد تشکر می‌کنیم.

امامدادی اضافه کرد: در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی کتاب داشتیم، در ایام اربعین موکب های فرهنگی همراه با کلاس های نقاشی و هنری برپا شده مورد توجه مردم قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اردستان تصریح کرد: امسال نیز در روز اربعین در شهرهای اردستان و زواره موکب فرهنگی و هنری برپا خواهد شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha