اعلام آمادگی سازمان نظام پزشکی برای همکاری با وزیر جدید بهداشت

تهران - ایرنا -رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در پیامی به وزیر جدید بخداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، در پیام محمد رئیس زاده که عصر چهارشنبه خطاب به محمدرضا ظفرقندی وزیر جدید بهداشت منتشر شد، آمده است: رای اعتماد نمایندگان ملت به جنابعالی به عنوان وزیر بهداشت دولت جمهوری اسلامی را تبریک عرض می نمایم.

وی در این پیام هم زمانی این رخداد میمون با روز پزشک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد ظفرقندی در سایه الطاف الهی در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان بیش از پیش موفق و موید باشد.

رئیس زاده خاطر نشان کرد: بدون شک همه اعضای شریف سازمان نظام پزشکی برای مساعدت و همکاری با جنابعالی بخصوص در دولتی که در راس آن یکی از اعضای شریف و شایسته این سازمان قرار دارد، آمادگی کامل دارند.

وی افزود: رفع دغدغه های متراکم جامعه پزشکی برای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیزمان از اولویتهای درخواستی این سازمان است و این سازمان برای پیگیری آنها آمادگی همه جانبه خود را در همراهی با جنابعالی اعلام می‌دارد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی که امروز - چهارشنبه ۳۱ مرداد - به عنوان سیزدهمین سکاندار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ۱۶۳ رای موافق از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، ششمین وزیر جراح متخصص به شمار می رود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر این مسند تکیه زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha