۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85575355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دانشجویان دانشگاه صنعا در حمایت از غزه و مسجد الاقصی تظاهرات کردند

تهران– ایرنا– دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعا امروز چهارشنبه در حمایت از ملت فلسطین با شعار «پشتیبانی از مسجد الاقصی و غزه و ادامه حمایت از فلسطین و پاسخ به دشمن صهیونیستی» تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه یمنی الثوره، شرکت کنندگان در این تظاهرات با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را به شدت محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه صنعا در حمایت از غزه و مسجد الاقصی تظاهرات کردند

دانشگاهیان یمنی همچنین شعارهایی در محکومیت سکوت جامعه جهانی، کشورهای غربی و همدستی عجیب کشورهای غربی و اسلامی درباره جنایات نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و غیر نظامیان در غزه و سراسر فلسطین سر دادند.

دانشجویان دانشگاه صنعا در حمایت از غزه و مسجد الاقصی تظاهرات کردند

دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعا، همچنین کشتار بیش از چهل هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ هزار تن دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از مقاومت تاریخی و قهرمانانه ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

دانشجویان دانشگاه صنعا در حمایت از غزه و مسجد الاقصی تظاهرات کردند

دانشجویان یمنی با تبریک عملیات بی سابقه گردان های القسام در عمق سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ و شهر یافا با استفاده از دو راکت و همچنین عملیات استشهادی و حمله به محور نتساریم این تحولات را به مثابه پیامی مبنی بر توانایی مقاومت فلسطین در زمینه ضربه زدن به دشمن صهیونیستی دانستند.

دانشجویان دانشگاه صنعا، با تقدیر از تظاهرات دانشجویان غربی در حمایت از مردم غزه، از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان خواستند در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی تا زمان توقف حمایت کشورهایشان از رژیم اشغالگر تظاهرات کنند.

دانشجویان یمنی همچنین از مردم این کشور و سایر کشورهای جهان خواستند با تحریم محصولات تولید شده توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به شریکی برای این رژیم در جنایاتش علیه ملت فلسطین تبدیل نشوند.

مردم در استان های ذمار، البیضاء و الضالع نیز با برگزاری تظاهرات گسترده ای ضمن پشتیبانی از ملت فلسطین، حمایت خودشان را از عملیات نیروهای ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha