امنیت مردم از اولویت های مهم فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا می باشد

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: از هیچ اقدامی در راستای تامین امنیت مردم بندر مرزی آستارا دریغ نخواهیم کرد و تمام وجود پای کار هستیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مرتضی احدی عصر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: تامین امنیت جانی و اجتماعی افراد جامعه از وظایف اصلی و ذاتی نیروی انتظامی است، اما نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در تامین امنیت پایدار بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است، افزود: پلیس امنیت عینی در جامعه و اصحاب رسانه امنیت ذهنی و روانی در جامعه ایجاد می کند که این اقدام رسانه ها بسیار مهم و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اینکه اهالی رسانه یاریگر و یاوران پلیس هستند، بیان کرد: ارتقای احساس امنیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه با مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران محقق می‌شود.

سرهنگ احدی ادامه داد: اهالی رسانه و خبرنگاران چون دیده‌بان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و نباید تحت تاثیر جوسازی‌، شایعه پراکنی‌، هیاهوآفرینی‌، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار بگیرند.

وی با تقدیر از از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می پردازند، تصریح کرد: امروز مجموعه نیروی انتظامی افتخار می کند که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در توسعه نظم و امنیت جامعه برداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه پلیس از انتقاد سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران استقبال می‌کند، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در انجام وظایف اطلاع رسانی خود که نوعی جهاد تبیین است باید در راستای مصالح نظام و انقلاب حرکت نمایند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha