نماینده مردم اهواز: رای اعتماد کامل به کابینه نشان دهنده همراهی مجلس با دولت است

اهواز- ایرنا- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی، نشان داد برای همگرایی و همراهی با دولت آمادگی لازم را دارد و اکنون میدان در اختیار دولت است.

محمد امیر چهارشنبه در گف‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مجلس دوازدهم نشان داد برای کمک به تحقق آرمان‌ها و اهداف دولت صادق است و پیام رای کامل به کابینه یک نشانه روشن از همراهی مجلس است.

وی افزود: مجلس برای اینکه به دولت معرفی شده از سوی دکتر پزشکیان کمک کند با وجود انتقادهای به برخی وزرا، به همه کابینه رای اعتماد داد تا دولت با تیمی کامل شروع شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تصریح کرد: این همراهی بار دولت را سنگین کرده و دیگر بهانه‌ای نیست و می بایست در عرصه خدمت مطابق وعده و برنامه ها به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: اگر وزیری از اهداف انقلاب و برنامه های اعلام شده،برنامه هفتم توسعه و سیاست های کلی نظام که برنامه های کلی دولت است منحرف شوند، بی شک آن موقع ما به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

امیر تصریح کرد: در ادامه همین فضای همگرایی اگر حاکم باشد مجلس با قانونگذاری حاضر است دست دولت را بیشتر بگیرد و معتقدیم موفقیت این دولت، موفقیت همه است.

نماینده مردم اهواز: رای اعتماد کامل به کابینه نشان دهنده همراهی مجلس با دولت است

نخستین سفر استانی دولت به خوزستان باشد

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: بهبود وضعیت سفره مردم و معیشت مردم همچنان اولویت اول کشور است و دولت باید به این اولویت ها بپردازد و فرصت خدمت را صرف حاشیه ها و سیاسی کاری ها نکند.

نماینده مردم اهواز با تبریک به موفقیت دولت در اخذ رای اعتماد خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم در نخستین سفر استانی به خوزستان بیایید و چالش‌های این استان را در اولویت قرار دهد.

بر اساس این گزارش، رییس جمهور ساعاتی پیش در پیامی ضمن تقدیر از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رأی قاطع به تمام وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، این سطح از همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده عنوان کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز(چهارشنبه) پس از پنج روز کاری و ۱۰ نوبت جلسه علنی برای بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی، به ۱۹ وزیر دولت چهاردهم رای اعتماد دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha