رای مجلس به همه کابینه همراهی با دولت در مسیر وفاق ملی است 

تهران- ایرنا-عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رای اعتماد به همه اعضای کابینه همراهی خود را با دولت و کابینه وفاق ملی اعلام کرد.

«شهباز حسن‌پور بیگلری» در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه دولت چهاردهم گفت: مجلس با رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم همراهی خود را با دولت در مسیر وفاق ملی اعلام کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار یکدیگر مجدانه در مسیر رفع مشکلات مردم و ایجاد وفاق بیشتر بین آحاد مختلف جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس همانطور که در رای اعتماد به کابینه همراهی خود را با دولت اعلام کردند در مسیر حل مشکلات مردم و بهبود شرایط اقتصادی همراه و یار دولت خواهند بود.

حسن پور خاطرنشان کرد: هدف ما در مجلس کمک به رفع مشکلات مردم است و در این مسیر در چهارچوب قانون به همکاری و همراهی خود با دولت ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم در سایه این وحدت و وفاق ملی ایجاد شده ما شاهد هرچه بهتر شدن شرایط معیشتی و اقتصادی مردم در ادامه مسیر باشیم.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha