ترامپ: در صورت بازگشت به کاخ سفید با پوتین کنار می‌آیم + فیلم

تهران- ایرنا- دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با تاکید بر اهمیت حفظ روابط مثبت با کشورهایی مانند روسیه، گفت: در صورت بازگشت به کاخ سفید با ولادیمیر پوتین کنار خواهم آمد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از آسوشیتدپرس، ترامپ در سخنرانی انتخاباتی در جمع هواداران خود در ایالت کارولینای شمالی، از تصمیم خود برای بهبود روابط با روسیه خبر داد و افزود: خوب است که با کشوری مانند روسیه کنار بیاییم.

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در ادامه ضمن انتقاد از کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه، گفت: انبارهای تسلیحاتی ما به دلیل ارسال بی‌رویه تسلیحات به کی‌یف خالی شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: ما در حال حاضر هیچ مهماتی نداریم، می‌دانید چرا؟ ما آن را به اوکراین و جاهای دیگر داده‌ایم و به همین دلیل در حال حاضر با انبارهای خالی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت بازگشت به کاخ سفید با ولادیمیر پوتین کنار خواهم آمد، گفت: من در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، پرسنل نظامی مسئول خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را اخراج خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

اکنون چهار ماه قبل از مشارکت مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، رقابت برای در اختیار گرفتن سکان کاخ سفید دچار تغییر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha