برپایی ایستگاه های صلواتی در ورزشگاه یادگار امام تبریز

تبریز-ایرنا- معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا از برپایی موکب های صلواتی در ورودی ورزشگاه یادگار امام تبریز پیش از بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی حیدرپناه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: موکب های صلواتی قبل از بازی تراکتور و پرسپولیس در طول مسیر ابتدایی اتوبان ورودی ورزشگاه یادگار امام(ره) بر پا خواهد شد.

وی هدف از این برنامه را بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کربلا، فضاسازی اربعین حسینی و خدمت رسانی به مردم فهیم و تماشاگران با فرهنگ آذربایجان عنوان و بیان کرد: این موکب ها از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۸ با آب معدنی، کیک و چای توسط ۳۰ خادم حسینی به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

حیدرپناه اضافه کرد: فضای اطراف موکب ها با مناسبت‌های مذهبی ایام، فضاسازی خواهد شد که شامل پیام های مذهبی و تاکید بر حفظ شعایر اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۲ تبریز، هیات های چوگان و موتورسواری و بسیج و معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا در برپایی و خدمت رسانی این موکب ها همت دارند، برپایی موکب خدمات پزشکی و بهداشتی با حضور کادر درمان از برنامه های جنبی معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا بیان کرد.

حیدرپناه ادامه داد: تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم پس از چاپ با عنوان رفیق شهیدم دست هر یک از تماشاگران به نیابت از یک شهید در این مکان ورزشی داده می شود.

به گفته وی بین دو نیمه بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت دقایقی در رثای شهادت شهدای کربلا به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس راس ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از هفته دوم لیگ بتر باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام برگزاری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha