۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبر: 85575627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ درصد تصادفات فوتی بوشهر در شهرهای اقماری رخ می دهد

بوشهر_ ایرنا_ رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بررسی‌ وضعیت ترافیکی راه‌های شهرهای اقماری استان و واکاوی تصادفات، نشان می دهد که سالانه ۲۵ درصد تصادفات فوتی در این شهرها رخ می دهد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد صادقی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از ساکنین شهرهای اقماری استان بوشهر برای رسیدن به مقاصد خود به دلیل کافی نبودن و یا فقدان حمل و نقل عمومی مناسب از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند که در پاره ای از موارد شاهد تخلفاتی نیز هستیم.

وی افزود: این تخلفات شامل رانندگی بدون گواهینامه یا بیمه نامه شخص ثالث است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: همچنین رانندگی با وسایل نقلیه دارای نقص فنی در راه‌های بین شهری و شهرهای اقماری، شرایط را برای انجام تخلفات رانندگی و بروز سوانح ترافیکی در این راه‌ها تسهیل می کند.

صادقی ادامه داد: برای کنترل و برخورد با این پدیده، از سوم شهریور ۱۴۰۳ کنترل تخلفات رانندگی، توقیف وسایل نقلیه افراد فاقد گواهینامه مجاز و فاقد بیمه نامه شخص ثالث در شهرهای اقماری در دستور کار خود قرار دارد.

وی بیان کرد: پس از توقیف، مراحل قانونی برای این گروه از کاربران ترافیکی با هماهنگی مرجع قضائی مدنظر و اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر عنوان کرد: با احترام به حقوق شهروندی و رعایت مقررات رانندگی و همچنین احساس مسئولیت در قبال یکدیگر فضای امن ترافیکی برای خود و شهروندان ایجاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha