۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبر: 85575677
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی در ساوه

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبر: 85575677
توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی در ساوه
عک تزئینی است

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی در این شهرستان طی ۲ عملیات گشت پلیسی خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا با کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی این شهرستان در عملیاتی چهار دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل ۴۶۰ ثوب لباس، هشت هزار و ۸۰۰ قلم انواع اسباب بازی و نوشت افزار فاقد اسناد گمرکی و قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این ماموران در عملیاتی دیگر ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و از آنها ۴۵۰ کیلوگرم لباس، ۷۹دستگاه کیس و DVR که فاقد اسناد گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این ۲ عملیات خصوص تعداد ۶ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha