۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85575726
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

گیلان از قطب‌های برتر هندبال ساحلی کشور است

رشت - ایرنا - رئیس هیات هندبال گیلان گفت: به دلیل داشتن استعداد و نیز وجود ساحل و زیرساخت مناسب گیلان یکی از قطب‌های برتر هندبال ساحلی در کشور بشمار می‌رود.

مصطفی فروزش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیمهای هندبال ساحلی گیلان شرایط مناسبی دارند و شانس کسب مقام در مسابقات مختلف کشوری را دارا می باشند.

وی افزود: با توجه به برگزاری مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساحلی کشور، تیم شهرداری بندرانزلی با اختلاف زیاد نسبت به سایر تیم‌ها عنوان نخست گروه خود را کسب کرد و به مرحله دوم راه یافت.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این مسابقات تیم هندبال ساحلی شهرداری بندرانزلی باید از روز هفتم ماه جاری در اصفهان با تیم‌های کالنگ هرمزگان، ستارگان(نوجوانان ایران) و شهید شعبانی فجر کنگان به صورت رفت و برگشت به رقابت بپردازد که با توجه به شرایط موجود شانس کسب مقام توسط نماینده گیلان بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: مرحله نخست رقابت‌های هندبال ساحلی کشور در ۲ گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم شهرداری بندرانزلی در در گروه خود با هفت پیروزی و فقط یک شکست و کسب ۱۴ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد.

رئیس هیات هندبال گیلان بیان کرد: این در حالی است که تیم‌های دوم تا چهارم با هشت امتیاز جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند که این امر نشان می دهد نماینده گیلان بسیار قدرتمند و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساحلی کشور است.

وی در ادامه از اعزام تیم جوانان دختر این استان به مسابقات هندبال ساحلی کشور خبر داد و افزود: تیم هندبال ساحلی جوانان در بخش بانوان نیز باید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور عازم مازندران شود.

فروزش با اشاره به سایر فعالیتهای این هیات اظهار کرد: تیم هندبال سالنی پسران نوجوان گیلان نیز باید از هشتم مهرماه برای حضور در رقابت‌های لیگ مناطق کشور عازم استان البرز شود.

وی بیان کرد: تیم هندبال سالنی بزرگسالان استان نیز خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته یک مردان کشور آماده می‌کند که امیدواریم تیم‌های هندبال سالنی استان هم در رقابت‌های مختلف کشوری بدرخشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha