۱۸۵ دستگاه اتوبوس روزانه از همدان عازم مهران و خسروی می شود

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای همدان گفت: ۱۸۵ دستگاه اتوبوس روزانه به مرزهای مهران و خسروی برای جابجایی زائران اربعین حسینی اعزام می شود.️

مهرداد آهکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ زائر از ۱۶ مرداد ابتدای طرح اربعین حسینی تا پایان روز گذشته با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند و این روند تا پایان طرح اربعین و بازگشت کامل زائران ادامه دارد.

وی افزود: ۳۹ نفر از عوامل راهداری همدان به صورت ۲۴ ساعته در مرز مهران مستقر هستند و مسئولیت هماهنگی و هدایت ناوگان حمل ونقل عمومی را به سکوی بازگشت زائران اربعین از مرز مهران به همدان بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای همدان عنوان کرد: اوج بازگشت زائران اربعین حسینی از روز جمعه ۲ شهریور ماه است بنابراین از همه ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی استان شامل بخش خصوصی، کارخانجات، ادارات و دانشگاه ها برای تسریع و تسهیل در بازگشت زوار استفاده می شود.

آهکی از زئران اربعین حسینی خواست برای بازگشت عجله نکنند و در طول مسیر بازگشت در مکان های پیش بینی شده استراحت کنند چراکه رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و عجله حادثه ساز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha