مسیر چهاربانده مهاباد - ارومیه افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- ۳.۵ کیلومتر از مسیر چهاربانده مهاباد - ارومیه که آخرین حلقه از این طرح بوده، در قالب کریدور غرب کشور با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: با اتمام قطعه ۳ مسیر مهاباد به ارومیه به طول ۳.۵ کیلومتر مسیر کریدور شمال غرب در این مسیر با هزینه بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

رسول عطایی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۰ کیلومتر حد فاصل مهاباد به ارومیه به صورت چهاربانده بوده و به طور کامل مسیر بزرگراهی است.

وی ادامه داد: طی هفته دولت نیز در مجموع ۳۷ کیلومتر راه با حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.

مسیر چهاربانده مهاباد - ارومیه افتتاح شد

گلخانه هیدروپونیک صیفی و سبزیجات مهاباد افتتاح شد

گلخانه هیدروپونیک صیفی و سبزیجات مهاباد نیز با حضور استاندار آذربایجان غربی در ۱۰ هزارمترمربع مساحت به بهره برداری رسید.

برای احداث این گلخانه ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ارزش روز آن به ۴۰۰ هزار میلیارد ریال می رسد.

در این طرح برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در سومین سفر استانی خود به شهر مهاباد ضمن بازدید از بیمارستان های در حال ساخت مهاباد، پروژه نهضت ملی مسکن، روند ساخت مدارس و سالن ورزشی را بررسی خواهد کرد.

افتتاح گلخانه یک هکتاری روستای دریاس، افتتاح پروژه راهداری سه راهی دارلک به طول سه کیلومتر، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه، افتتاح سالن تیراندازی و افتتاح مدول دوم تصفیه خانم مهاباد از جمله برنامه های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به مهاباد است.

همچنین جلسه جمع بندی روند اجرایی طرح های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان در بعداز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha