۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85575781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | ۳۵ طرح عمرانی هفته در دلفان به بهره برداری می رسد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: ۳۵ طرح عمرانی ، خدماتی ، بهداشتی و کشاورزی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد .

«اصغر قهرمانی» روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری دلفان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : برای اجرای این طرح ها سه هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی، مهمترین این طرح را پست دوم ۶۳ کیلوولت برق دلفان ، مدرسه ۱۲ کلاسه طالقانی ، سه طرح بهداشتی و درمانی ، پنج طرح کشاورزی و چهار طرح حوزه راهداری عنوان کرد و افزود:ب هره برداری از ایستگاه دوم پست ۶۳ کیلولت دلفان نقش مهمی در پایداری برق و جلوگیری از نوسانات و خاموشی برق در بخش کاکاوند خواهد داشت .

فرماندار دلفان ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه آیت الله طالقانی یک مدرسه هوشمند با تمام امکانات مورد نیاز از جمله سالن ورزشی و آزمایشگاه کامل است که به دانش آموزان نورآباد اهدا و علاوه براین شاهد افتتاح درمانگاه تخصصی فرهنگیان تخصصی فرهنگیان دلفان خواهیم بود که یکی از مطالبات مهم فرهنگیان منطقه بود .

قهرمانی اظهار داشت: این هفته همچنین ۳۷ طرح عمران روستایی که توسط بخشداری ها و دهیاری های تابعه به اجرا درآمده با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

فرماندار دلفان با بیان اینکه فعالیت بخشداری های میربگ و ایتیوند در سال گذشته آغاز شده و تاکنون در ساختمان های استیجاری فعالیت داشتند افزود: عملیات ساخت ساختمان این ۲ بخشداری نیز در هفته دولت آغاز می شود.

شهرستان دلفان با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha