بازدید از دانشکده پرستاری در نخستین روز کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین روز کاری خود با حضور در دانشکده پرستاری در جریان برگزاری آزمون‌ دانشنامه تخصصی و سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه - دانشنامه فوق تخصصی پزشکی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ظفرقندی در اولین روز کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم در جریان برگزاری آزمون‌ دانشنامه تخصصی، ۳۸ آزمون فوق تخصصی و ۷۱ دوره تخصصی قرار گرفت.

دکتر محمدرضا ظفرقندی روز گذشته - چهارشنبه ۳۱ مرداد - به عنوان سیزدهمین سکاندار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ۱۶۳ رأی از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و ششمین وزیر جراح متخصص به شمار می‌رود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر این مسند تکیه زده است.

بازدید از دانشکده پرستاری در نخستین روز کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم

آزمون دانشنامه در ۲۴ رشته فوق تخصصی و ۲۶ رشته تخصصی گروه علوم پزشکی در ۱۰ کلان منطقه دانشگاهی در کشور برگزار می شود.  

مرحله نخست این آزمون به صورت کتبی در تاریخ ۸ شهریور ماه و مرحله شفاهی و مصاحبه این آزمون در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۱ شهریورماه از بین پذیرفته شدگان مرحله کتبی، برگزار می شود.  

در آزمون دانشنامه تخصصی که هفتاد و یکمین دوره و نیز در آزمون دانشنامه فوق تخصصی که سی و هشتمین دوره آن، هفته آینده برگزار می شود، حدود چهار هزار و ۸۰۰ داوطلب با همدیگر به رقابت می پردازند.  

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود زمان ثبت نام برای داوطلبان این دو آزمون از ۳۰ مرداد تا فردا جمعه، ۲ شهریورماه تمدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha