آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۷ طرح راهداری بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۷ طرح با اعتبار ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح ها شامل ۷۷ بهره‌برداری و ۳۰ شروع عملیات اجرایی است.

وی افزود: ۴۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت، ۲۳ کیلومتر بهسازی و تعریض جاده‌ای، ۲۹ پروژه راه روستایی، اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز، ۳۴ سامانه نظارت هوشمند جاده‌ای و افتتاح یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی بخشی از این طرح ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر درخصوص شاخص‌ترین طرح های افتتاحی در بخش راهداری بیان کرد: روکش آسفالت و فاز اول حفاظ بتنی (نیوجرسی) و روشنایی محور "بوشهر- چغادک"، فاز اول تعریض و بهسازی پیچ‌های پرحادثه "جاشک" به طول سه کیلومتر، اصلاح و بهسازی محور حادثه خیز گردنه عامری شهرستان دیلم به طول ۲ .۱ کیلومتر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

اخترشناس ادامه داد: همچنین فاز اول بهسازی و تعریض محورهای "آبپخش به ساحلی" به طول پنج کیلومتر، "دهقاید به نظرآقا" به طول هفت کیلومتر، فاز اول "سعدآباد به وحدتیه" به طول ۶ کیلومتر در شهرستان دشتستان، بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی "لاور به دشت پلنگ" به طول پنج کیلومتر در شهرستان دشتی، "قنبری به انبارک" به طول ۶ کیلومتر در شهرستان تنگستان و "ریز به دره بان" به طول هفت کیلومتر در شهرستان جم نیز به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی بهسازی و تعریض محورهای "بوالخیر به عامری" به طول چهار کیلومتر و "دلوار به محمد عامری و باشی" به طول هفت کیلومتر در شهرستان تنگستان، بهسازی و تعریض محور "شیرینو به گله‌دار" به طول ۳.۵ کیلومتر و تقاطع همسطح چغادک در هفته دولت آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد: طی سه سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال در طرح های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سرمایه‌گذاری شده که منجر به ارتقای قابل توجه شاخص‌های این بخش در راستای رضایتمندی کاربران جاده‌ای شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha