۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85575894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار و ۳۷۰ قرص ترامادول در قاینات به مقصد نرسید

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85575894
۶ هزار و ۳۷۰ قرص ترامادول در قاینات به مقصد نرسید
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات خراسان جنوبی از کشف ۶ هزار و ۳۷۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید غلامی شهرستان قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، تعداد ۶ هزار و ۳۷۰ عدد قرص‌ ترامادول قاچاق را کشف کردند که ارزش قرص‌های کشف شده برابر اعلام نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی تولید، توزیع یا حمل هرگونه داروی غیرمجاز، بخصوص داروهای اعتیاد آور، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان خودرو در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان فردوس، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) شهرستان فردوس با گشت زنی هدفمند و اقدامات پلیسی، سارقان را شناسایی و طی عملیاتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه سارقان در تحقیقات و بازجویی به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد که شهروندان نسبت به تجهیز و ایمن کردن خودرو برای پیشگیری از سرقت اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha